Sierkovitz Sierkovitz
1616
BLOG

Eine a GMO: Sprostowanie

Sierkovitz Sierkovitz Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 34

W ostatniej notce napisałem o blogerze Eine: 

"Najpierw na swoim "tajnym" blogu: http://swietlistyposlaniec.blox.pl/html  Znanym z tak głębokich przekazów jak: "Były gangster, morderca, kryminalista, aktualnie obłędny rasista nienawidzący i gardzący białymi ludźmi, w wielu krajach UE mający zakaz wjazdu i występów przyjeżdża do Polski ,zaproszony przez tych co gorliwie wykonują polecenie pokrywania mojego kraju gównem i rzygowinami, po uprzednim zniszczeniu jego państwowości." To tyle od znanego metafizyka i miłośnika Mistrza Eckharta i Św. Edyty Stein." 

Na blogu http://swietlistyposlaniec.blox.pl pojawiła się wkrótce później notka zaprzeczająca tym rewelacjom. Autor zarzeka się, że Eine nie jest i nie za bardzo rozumie skąd u mnie ten pomysł. Nie pozostaje mi nic innego jak mu uwierzyć. Co sporo zmienia. Bo to oznacza, że zamiast prowadzić dwa blogi pod różnymi nickami, Eine po prostu trudni się plagiatorstwem, kopiując notki innych blogerów. 

Przykładowo ta notka fizykomaniaka z 19.11:

http://swietlistyposlaniec.blox.pl/tagi_b/437971/gmo-zaraza-znad-Wisly.html

I ta notka Eine z 21.11 

http://autodafe.salon24.pl/466073,polska-ogniskiem-skazenia-europy

Zawierają identyczne zdanie identycznie zdania:

"POLSKA STAJE SIĘ OGNISKIEM ZARAZY ŚMIERCIONOŚNEJ DLA CAŁEJ EUROPY. I JAKO TAKA POWINNA BYĆ OTOCZONA KORDONEM SANITARNYM."

" A mianowicie Sejm polski uchwalił Ustawę o nasiennictwie ,w której sprytnie umieścił akapity umożliwiające zniesienie zakazu rejestracji odmian GMO w Krajowym Rejestrze Upraw, a także umożliwiające sprzedaż i obrót GMO na krajowym rynku."

Fizykomaniaka vel świetlistego posłańca serdecznie przepraszam. I proszę o zrozumienie mojego skonfundowania. Po prostu nie wydawało mi się, że Eine jest plagiatorem, jak okazało się zupełnie błędnie. 

Sierkovitz
O mnie Sierkovitz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie